Optimum Zorg wil voor al haar klanten kwalitatief hoogwaardige zorg leveren. Om onze dienstverlening op een hoog niveau te brengen en te houden hechten wij aan de ervaring en zorgevaluaties van onze cliënten. Door middel van een periodiek cliënttevredenheidsonderzoek evalueren wij de mening van onze cliënten.
Waar letten wij op?
Naast de evaluaties hebben wij diverse processen ingericht die helpen om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen. Hierbij kunt u denken aan processen zoals:
Het bewaken van het professioneel handelen door onze medewerkers;
de communicatie tussen ons en onze cliënten over het zorgproces;
registratie van activiteiten en zorgprocessen;
beleid en organisatie;
personeel;
huisvesting;
Kwaliteitsmanagement.
Kwaliteitsmanagement
Het kwaliteitsmanagementsysteem van Optimum Zorg is gecertificeerd met een HKZ-keurmerk. Wij worden jaarlijks door DEKRA geauditeerd teneinde ons kwaliteitsmanagementsysteem op orde houden.
Wilt u meer informatie?
Neem vrijblijvend contact met ons op voor meer informatie over onze dienstverlening.